Indian Springfield

indian-springfield


To νέο Indian Springfield είναι ένα urban cruiser στη βάση του Chief που μετατρέπεται εύκολα σε τουριστικό – για όσους ακόμη ψάχνουν δικαιολογίες…


Ένα νέο μοντέλο έδειξε η Indian με την ονομασία Springfield προς τιμήν της πόλης των ΗΠΑ που γεννήθηκε η μάρκα. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου είναι ότι διαθέτει μια ταχείας απασφάλισης ζελατίνα και σκληρές, εύκολα αφαιρούμενες all weather βαλίτσες. Στόχος είναι η μοτοσικλέτα να έχει πολυχρηστικότητα και να μετατρέπεται εύκολα από αυτό που Αμερικάνοι ονομάζουν urban cruiser σε μια πλήρως εξοπλισμένη τουριστική μοτοσικλέτα κι όλα αυτά μέσα σε λίγα λεπτά.


Οπτικά το Indian Srpingfield μοιάζει πολύ με το Indian Chief Vintage (καταλαβαίνετε τα Chief από το εμπρός φτερό), όμως το Indian Springfield έχει ενισχυμένο πλαίσιο, σχεδιασμένο να μεταφέρει μεγαλύτερο φορτίο.


Από τη μια στιγμή στην άλλη


Η αποσπώμενη ζελατίνα για την οποία μιλήσαμε πριν λίγο είναι ειδικά σχεδιασμένη για το μοντέλο (και δεν είναι παρμένη από το ράφι με τα αξεσουάρ) ώστε να προσφέρει ανεμπόδιστη ορατότητα του δρόμου και να δημιουργεί ένα θύλακα προστασίας μέσα στον άνεμο για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη. Αφαιρείται εύκολα χωρίς εργαλεία και χωρίς να αφήνει πίσω του βάσεις που δείχνουν άσχημες.


Η διπλή σέλα με την απίστευτα ποιοτική όψη έχει ορατές ραφές και βέβαια η πίσω σέλα αφαιρείται για να επιτύχετε το ακαταμάχητο solo look.


Με σύγχρονο και πλούσιο εξοπλισμό


Τα πίσω κάγκελα και τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη είναι στον βασικό εξοπλισμό, όπως και το ABS, αλλά και το σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, το ηλεκτρονικό cruise control και τα τριπλά φώτα με τον ισχυρό κεντρικό προβολέα και τους δύο μικρότερους προβολείς αριστερά και δεξιά του.


Στον βασικό εξοπλισμό είναι και τα κάγκελα εμπρός που χρησιμεύουν στο να τοποθετούνται επάνω τους διάφορα αξεσουάρ αλλά και στην προστασία της μοτοσικλέτας.


Το πιρούνι, το καβούκι του προβολέα, το διακοσμητικό του φτερού, τα καπάκια του κινητήρα, η εξάτμιση και το τιμόνι με την καλωδίωση εσωτερικά είναι όλα χρώμιο.


Τα όργανα είναι τοποθετημένα στο ρεζερβουάρ και προσφέρουν όλες τις ενδείξεις που πρέπει να έχει μια τουριστική μοτοσικλέτα, μαζί με την πίεση των ελαστικών του TPMS, την στάθμη καυσίμου, ρολόι, οδόμετρα και πολλά άλλα.


Κινητήρας Thunder Stroke 111


Ο κινητήρας του Indian Springfield είναι ο Thunder Stroke 111 με απόδοση ροπής 139Nm. Η εισαγωγή του αέρα είναι στο πλάι αριστερά, τα ωστήρια που κινούν τις βαλβίδες μέσα σε μεγάλους παράλληλους κυλινδρικούς οδηγούς στο δεξιό πλευρό των κυλίνδρων και οι σωλήνες των εξατμίσεων κουρμπάρονται προς τα κάτω. Για τα ωστήρια να πούμε ότι τα αγαπούν πολύ οι Αμερικάνοι, επειδή δίνε μια ελευθερία στο vintage πλάσιμο στο σχέδιο του κινητήρα, που δεν μπορεί να το προσφέρει ο κινητήρας με τις βαλβίδες επί κεφαλής. 


Αν θέλεις δηλαδή να επιτύχει εικόνα της δεκαετίας του ’40, τότε θα βάλεις ωστήρια… Σύμφωνα με την Indian ο κινητήρας δεν είναι μόνο ωραίος αλλά έχει και μικρές απαιτήσεις συντήρησης με διαστήματα αλλαγών λαδιών τα 8.000km για να απολαμβάνει ο αναβάτης τα ταξίδια του στο ενδιάμεσο.


Ενισχυμένο στήσιμο


Τo πλαίσιο και το όλο στήσιμο της μοτοσικλέτας είναι σχεδιασμένο για να μπορεί να διαχειριστεί ένα μεγάλο εύρος βάρους. Χάρη στο στιβαρό cartridge πιρούνι και το πνευματικό πίσω αμορτισέρ με διαδρομή 115mm (είναι σημαντικό στα cruiser να έχουν μεγάλη πίσω διαδρομή – συνήθως η διαδρομή τους είναι κάτω από τα 90mm) το Indian Springfield μπορεί να μεταφέρει φορτίο έως 242kg.


Αξεσουάρ


Υπάρχει βέβαια με μεγάλη σειρά από αξεσουάρ έτσι ώστε η μοτοσικλέτα να γίνει ανετότερη και να αποκτήσει περισσότερα τουριστικά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα μπορείτε να βάλετε ψηλή ή κοντή ζελατίνα, θερμαινόμενες σέλες και γκριπ και μαλακά προστατευτικά για τα πόδια για να ταξιδεύετε εκεί που κάνει κρύο.


Η έξτρα βαλίτσα στο χρώμα της μοτοσικλέτας είναι τεράστια με χωρητικότητα 64 λίτρα, υπάρχουν δέρματα για να τυλίξετε στα κάγκελα και να σας ζηλεύουν όλοι, αλά και εξάτμιση Remus με πιο βαθύ ήχο.


Steve Menneto, πρόεδρος της Polaris


Ο Steve Menneto, πρόεδρος της Polaris, της μητρικής εταιρίας της Indian είπε: «Το Indian Springfield δεν φτιάχτηκε για να γεμίσει ένα κενό στη γκάμα, αλλά φτιάχτηκε για να γεμίσει ένα κενό στην καρδιά μας των αναβατών που εκτιμούν την πλούσια ιστορία και την άψογη κατεργασία των μοτοσικλετών Indian και που θέλουν ένα τουριστικό και ένα urban cruiser. Η άφταστη πολυχρηστικότητα του Indian Springfield θα κερδίσει την καρδιά των μοτοσικλετιστών σε όλο τον κόσμο».


Η ανακοίνωση της Indian όπως μας ήρθε από το ευρωπαϊκό γραφείο τύπου αναφέρει τιμή για τα Indian Springfield που θα προσφέρονται σε κόκκινο και σε μαύρο, τα €27.000 – αλλά στην Ελλάδα θα πρέπει να τα περιμένουμε ακριβότερα λόγω της υψηλότερης φορολογίας.