Ducati Multistrada 1200 DVT

ducati-multistrada-1200-dvt


Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου Ducati Multistrada 1200 και το ηφαιστειακό τοπίο της Lanzarote είναι μαύρο και αφιλόξενο όπως και το 2010, καθώς η πιο πρόσφατη έκδοση του τρομερού all round της Ducati παίρνει άλλη μια στροφή στο σκονισμένο οδόστρωμα και εκτοξεύεται στην επόμενη ευθεία με ένα καταιγισμό δικύλινδρης ροπής


Το τοπίο δεν έχει αλλάξει και πολύ για μερικές εκατοντάδες χρόνια, αλλά ο κόσμος των adventure μοτοσικλετών υψηλών επιδόσεων μεταμορφώθηκε όταν η Ducati παρουσίασε το πρώτo της οκταβάλβιδο Mutlistrada με την ποικιλία σε χάρτες οδήγησης και τον αξεπέραστο συνδυασμό ωραίου σχεδιασμού, 150 ίππων και πρακτικότητα για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.


Από τότε το Ducati Multistrada 1200 έχει πουλήσει πάνω από 30.000 μονάδες, κυριάρχησε στον περίφημο αγώνα ανάβασης Pikes Peak και απέκτησε την Skyhook semi-active ανάρτηση όταν αναβαθμίστηκε πριν από δύο χρόνια.


Και τώρα το Ducati αναβαθμίζεται ακόμη περισσότερο για να αντιμετωπίσει ανταγωνιστές όπως το KTM 1290 Super Adventure και το BMW S1000XR στην υποκατηγορία που ουσιαστικά δημιουργήθηκε από το Ducati Multistrada 1200: την sports adventure, δηλαδή μοτοσικλέτες με μεγάλη ισχύ, adventure σχεδιασμό, μια κάποια off road στόχευση, αλλά και μια πληθώρα χαρακτηριστικά δρόμου μαζί με πολυχρηστικότητα.


Δυνατότερο και με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού DVT


Αυτή η αναβάθμιση του Ducati Multistrada 1200 είναι εκτεταμένη και έρχεται πάνω στην ώρα. Και οι δύο από τους ανταγωνιστές που αναφέραμε αποδίδουν 160hp – αλλά και ο νέος 8βάλβιδος desmo κινητήρας των 1198cc του Ducati απέκτησε άλλους 10hp για να τους φτάσει ακριβώς. Το πιο σημαντικό είναι ότι απέκτησε νέα κεφαλή με DVT δηλαδή Desmodromic Variable Timing – που είναι στην ουσία ένας μηχανισμός συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων, που θεωρητικά εξαφανίζει τους παραδοσιακούς συμβιβασμούς και επιτρέπει την επίτευξη ιδανικών αποδόσεων στις υψηλές στροφές, στις χαμηλές στροφές και οπουδήποτε αλλού στο ενδιάμεσο.


Mε τα πιο σύγχρονα ηλεκτρονικά


Και οι αλλαγές δεν σταματούν στον κινητήρα. Το νέο Ducati Multistrada 1200 του 2015 είναι ουσιαστικά αναβαθμισμένο ως προς τα ηλεκτρονικά του, ενσωματώνοντας τον αισθητήρα κλίσης της Bosch, τον οποίο έχουμε ήδη δει να αξιοποιείται από μερικά μοντέλα της KTM και από το Ducati 1200 Panigale. Αυτό επιτρέπει στο Ducati Multistrada 1200S (όπως και πριν υπάρχουν δύο εκδόσεις, η στάνταρντ και η S) να διαθέτει ένα αναβαθμισμένο σύστημα Skyhook semi-active ανάρτηση, συν το νέο cornering ABS (λειτουργεί με τη μοτοσικλέτα υπό κλίση) και περιστρεφόμενους (cornering) προβολείς, που στρίβουν δηλαδή μαζί με τη μοτοσικλέτα.


Το σύστημα περιστρεφόμενων προβολέων περιλαμβάνει τη μία δέσμη LED η οποία ενεργοποιείται από ένα συγκεκριμένο συνδυασμό ταχύτητα και γωνίας κλίσης. Μια επιθετικής γωνίας σειρά από φώτα είναι τοποθετημένη σε κάθε πλευρά του ελαφρώς φαρδύτερου μισού φέρινγκ, πάνω από το οποίο βρίσκεται μια λίγο ψηλότερη ζελατίνα, που όπως και πριν είναι ρυθμιζόμενη εν κινήσει από έναν ειδικά σχεδιασμένο μηχανισμό. Δυνατότητα προσαρμογών προσφέρει και η σέλα που είναι ελαφρώς χαμηλότερη από του προηγούμενου μοντέλου με δυνατότητα ρύθμισης στα 825mm και τα 845mm, πράγμα που θα βοηθήσει στις μανούβρες τους αναβάτες χαμηλότερου αναστήματος.


Το ρεζερβουάρ είναι λίγο πιο λεπτό και δεν υπάρχει πια ο αποθηκευτικός χώρος στο φέριγνκ (επειδή χρειαζόταν χώρος για το καύσιμο). Το Ducati Multistrada 1200S έχει έγχρωμη οθόνη στα όργανα, αλλά η βασική έκδοση αρκείται σε μια λιγότερο ελκυστική μονόχρωμη οθόνη LCD, που προσφέρει, ωστόσο, πολλές πληροφορίες, αν και κάποιες από αυτές απεικονίζονται με μικρά και επομένως δυσανάγνωστα ψηφία.


Γνώριμη εργονομία 


Το Ducati Multistrada 1200 μου φάνηκε γνώριμο καθώς έπιασα το ανασηκωμένο και αρκετά φαρδύ τιμόνι, πάτησα τον διακόπτη της keyless ανάφλεξης και έβαλα μπροστά τον κινητήρα, που παράγει ένα ευχάριστο υπόκωβο μπουμπουνητό χωρίς να κάνει τόσο θόρυβο όσο τα υγρόψυκτα Ducati Monster.


Καθώς οδηγούσαμε κατά μήκος του παράκτιου δρόμου στη Lanzarote το Ducati Multistrada 1200 ήταν τόσο ευχάριστο όσο ήταν πάντοτε, με το συνδυασμό της όρθιας θέσης οδήγησης, της άφθονης δύναμης και του σχετικά μικρού βάρους (στα 232kg με καύσιμα είναι λίγα κιλά πιο βαρύ από το προηγούμενο μοντέλο, λόγω του DVT που έχει προσθέσει 5kg), ενώ η ομαλή απόκριση του γκαζιού το κάνει ελέγξιμο και γρήγορο χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.


Η σέλα τώρα είναι ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις, στα 825 και 845mm. Προσέξτε το αφαιρούμενο τμήμα στο κάτω μέρος για να μην φαίνεται το κενό όταν η σέλα είναι στην υψηλή θέση.


Τέσσερις χάρτες οδήγησης όπως και πριν


Όπως και πριν υπάρχουν τέσσερις χάρτες οδήγησης, που τώρα μπορούν να επιλεγούν ακόμη πιο εύκολα από ένα ειδικά φτιαγμένο φωτιζόμενο κουμπί στο τιμόνι αριστερά. Σε κάποιους αναβάτες το Sport τους φάνηκε απότομο, αλλά εμένα μου φάνηκε εντάξει. Επέλεξα συχνά ανάμεσα στους χάρτες Sport και Touring, αλλά δεν προτίμησα ιδιαίτερα τον Urban που, όπως και ο Enduro, περιορίζει τη μέγιστη ισχύ στους 100hp.


Στους τρεις χάρτες δρόμου (η off road διαδρομή που κάναμε ήταν πολύ σύντομα, μόνο για φωτογραφίες) είναι ξεκάθαρο ότι το σύστημα DVT έχει επιτύχει στο να εξομαλύνει την απόδοση στις χαμηλές στροφές του desmo V2. Ελάχιστο από το παραδοσιακό τράνταγμα έγινε αισθητό, ακόμη κι όταν έριξα τις στροφές κάτω από τις 3.000rpm, από όπου το Ducati τραβούσε εντυπωσιακά υπάκουα και άμεσα. Όχι ότι με ενοχλούσε η λειτουργία του παλιού μοντέλου ως προς αυτό, αλλά η βελτίωση είναι σίγουρο ότι θα είναι ευπρόσδεκτη από τους αναβάτες που κυκλοφορούν συχνά στην πόλη ή κάνουν τουρισμό με συνεπιβάτη.


Ducati Multistrada 1200 on board


Οι 10 επιπλέον ίπποι στις υψηλές στροφές θα είναι και αυτοί σε μερικές περιπτώσεις ευπρόσδεκτοι. Όχι ότι το Ducati Multistrada 1200 δεν είχε δύναμη πριν. Στους δρόμους της Lanzarote με την έντονη αστυνομική παρουσία και τους άπειρους ποδηλάτες, ο ρυθμός οδήγησης ήταν προσεκτικός και ήταν δύσκολο να αξιοποιήσουμε στο full τη δύναμη του Ducati, αλλά όταν κάποιες φορές βρήκαμε καθαρό κομμάτι δρόμου, εκτοξευόταν μπροστά με ενθουσιασμό, φτάνοντας κοντά στην τελική του ταχύτητα που ξεπερνά τα 240km/h.


Στο δρόμο η νέα λειτουργία που αποτρέπει τη σούζα (anti-wheelie) δεν έχει και τόση αξία όση έχει στο Ducati 1299 Panigale – κυρίως στην πίστα αυτό το σύστημα είναι ανεκτίμητο. Αλλά όπως και οι άλλες ηλεκτρονικές λειτουργίες, είναι εύκολα ρυθμιζόμενο και αλλάζει αυτομάτως ανάλογα με το χάρτη οδήγησης που έχετε διαλέξει.


Στους επαρχιακούς δρόμους το Ducati ταξίδευε τεμπέλικα με τουριστικό ρυθμό το ίδιο καλά όπως πάντοτε, με τη ζελατίνα να προσφέρει αρκετά καλή προστασία από τον αέρα, αν και ένιωθα έναν κάποιο στροβιλισμό σε όλες τις θέσεις της – το Ducati δεν μπορούσε να φτάσει την επίδοση του KTM 1290 Super Adventure που προσφέρει ταξίδι σε σχεδόν απόλυτη ησυχία.


Οι αναβάτες που ταξιδεύουν μεγάλες αποστάσεις θα εκτιμήσουν το cruise control που είναι βασικός εξοπλισμός και στις δύο εκδόσεις. Το ίδιο ισχύει και για τις χούφτες αλλά τα θερμαινόμενα γκριπ στα Ducati Multistrada 1200S της παρουσίασης, τα κεντρικά σταντ και οι βαλίτσες, ήταν αξεσουάρ, ενώ δεν υπάρχει επιλογή για θερμαινόμενη σέλα.


Οι αναβάτες παντός καιρού δεν θα εντυπωσιαστούν από την όψη του εμπρός φτερού που μοιάζει να μην κάνει καλύτερη δουλειά από τον προκάτοχό του στο να κρατήσει τη βροχή μακριά από τις μπότες και τον κινητήρα.


Πιο σημαντικό είναι ότι, όταν χρησιμοποίησα την επιτάχυνση του Ducati Multistrada 1200 έδινε την εντύπωση ότι έχει περισσότερο κραδασμό στη σέλα από όσο θυμάμαι από τα προηγούμενα μοντέλα, κυρίως στη ζώνη στροφών από 6-7.000rpm όπου ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα δυνατός. Μερικοί αναβάτες είπαν ότι δεν το πρόσεξαν, και είναι δύσκολος να το εκφράσεις αυτό με βεβαιότητα χωρίς να έχεις οδηγήσει το παλιό και το καινούργιο μοντέλο το ένα μετά το άλλο, αλλά οι μηχανικοί της Ducati παραδέχτηκαν ότι δεν ήμουν ο μόνος που εξέφρασα αυτό το σχόλιο. Ισχυρίστηκαν ότι μπορεί να φταίει η ρυθμιζόμενη σέλα, που παρεμπιπτόντως έχει μια ένα αφαιρούμενο τμήμα ώστε να μη δημιουργείται το άσχημο κενό στην υψηλότερο θέση.


Και να τι προσέχεις όταν είσαι ψείρας…


Κάτι άλλο που παρατήρησα κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης που είχα την ευκαιρία να στρίψω λίγο πιο επιθετικά ήταν ότι παρατήρησα ένα σκαλοπάτι στην απόδοση του κινητήρα καθώς επιτάχυνα από στην έξοδο με 2η ή 3η ταχύτητα. Μου φάνηκε παρόμοιο, αν και πιο ήπιο με το σκαλοπάτι του κινητήρα του Honda VFR 800F όταν επεμβαίνει το VTEC, άρα σκέφτηκα ότι μπορεί να αποδοθεί στο σύστημα DVT. Οι μηχανικοί της Ducati όμως είπαν ότι μάλλον φταίει το traction control ή το σύστημα anti-wheelie που είναι πολύ συντηρητικά σεταρισμένο. (Το DCT είναι στο επίπεδο 4 από 8 ακόμη και στο Sport mode). Ευτυχώς αυτό σημαίνει ότι η καθυστέρηση στη απόδοση μπορεί να γιατρευτεί απενεργοποιώντας αυτά τα συστήματα ή προσαρμόζοντάς τα).


Για να βάλουμε τα πράγματα στην σωστή τους προοπτική, οι περισσότεροι αναβάτες στην παρουσίαση δεν αντελήφθησαν τίποτε από αυτά, πιθανόν επειδή ακολουθούσαν τον ήπιο ρυθμό του πλοηγού. Επιασα τον εαυτό μου να σκέφτεται ότι δεν θα μου άρεσε ο κραδασμός στη σέλα, αλλά αυτό ήρθε στην επιφάνεια μόνο επειδή κατάφερα να δώσω στο Ducati μερικές βαθιές γκαζιές, αφού είχα μείνει πίσω για να κάνω χώρο. Ο σταθερός ρυθμός της παρουσίασης, που εν μέρει υπαγορεύεται κι από την έντονη αστυνόμευση, δεν ήταν αρκετά γρήγορος για να δείξει ούτε τον κραδασμό, ούτε τον δισταγμό στις μεσαίες στροφές.


Οι νέες ηλεκτρονικές αναρτήσεις


Ευτυχώς δεν υπήρχε κανένα τέτοιο θέμα με το στήσιμο, που στην περίπτωση του Ducati Multistrada 1200S είναι αναβαθμισμένο χάρη στην βελτιωμένη έκδοση EVO του συστήματος Skyhook semi-active. Το σύστημα ήταν αρκετά πρωτοπόρο όταν εμφανίστηκε πριν από δύο χρόνια, όταν δεν ήμουν σίγουρος για τα πλεονεκτήματά του σε σχέση με τα συμβατικά Öhlins του πρώτου 1200S. Το σύστημα Skyhook EVO όμως είναι πιο εξελιγμένο και είναι συνδεδεμένο με τη μονάδα Bosch IMU (Inertial Measurement Unit), άρα γνωρίζει την επιτάχυνση και την κλίση  της μοτοσικλέτας, πράγμα που είναι πολύ εντυπωσιακό, προσφέροντα μια αξιοσημείωτα καλύτερη ποιότητα οδήγησης σε σχέση με τις αναρτήσεις της βασικής έκδοσης Multistrada 1200 με το πιρούνι της Sachs με διάμετρο καλαμιών 48mm και το πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ.


Βασικά η ανάρτηση του Ducati Multistrada 1200Sέκανε αυτό που πρέπει να κάνει μια semi-active ανάρτηση. Ηταν μαλακή στην ευθεία και στο ουδέτερο γκάζι στις στροφές, αλλά έσφιγγε πίσω κατά την επιτάχυνση και εμπρός στα φρένα. Το σύστημα είναι συνδεδεμένο και με τους χάρτες οδήγησης, επομένως σφίγγει τις αναρτήσεις στο Sport mode για παράδειγμα. Η προφόρτιση του ελατηρίου πίσω μπορεί να ρυθμιστεί σε πέντε θέσεις με το πάτημα ενός κουμπιού, ώστε να ανταποκρίνεται στο φορτίο. Δεν είχα την ευκαιρία να το δοκιμάσω με συνεπιβάτη ή με βαρύ φορτίο, αλλά για solo οδήγηση ήταν άριστο, κυρίως στα φρένα, που το 1200S ήταν σημαντικά πιο σταθερό από την βασική έκδοση.


Φρένα


Και τι φρενάρες ήταν αυτές! Ακόμη και το απλό 1200 έχει καταπληκτικά φρένα με δίσκους διαμέτρου 320mm εμπρός και τετραέμβολες monobloc ακτινικές δαγκάνες της Brembo με το φανταστικό cornering ABS της Bosch.


Τo Ducati Multistrada 1200S πάει ακόμη παραπέρα με ακόμη πιο μεγάλους δίσκους διαμέτρου 330mm με δαγκάνες Brembo M50 Monobloc, όπως αυτές που φοράει το Ducati 1299 Panigale. Το δυνατό πάτημα των φρένων ενεργοποιούσε πολύ περισσότερη από την απαραίτητη ισχύ για να φέρει στα όριά της την εντυπωσιακή πρόσφυση των νέων Pirelli Scorpion Trail II, που πάντως αξιοποιούσε πολύ καλά την μεγάλη δυνατότητα κλίσης.


Άλλες ουσιαστικές αλλαγές


Αν τα αναβαθμισμένα φρένα και το σύστημα Skyhook είναι ανάμεσα στα μεγαλύτερα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Ducati Multistrada 1200, υπάρχουν όμως πολυάριθμες μικρές αλλαγές που κάνουν μια καλή μοτοσικλέτα ακόμα καλύτερη. Το κόψιμο του τιμονιού έχει αυξηθεί κατά 4 μοίρες σε κάθε πλευρά, που θα βοηθήσει στις μανούβρες μέσα στη πόλη. Δυστυχώς η προγραμματισμένη οδήγηση τη νύχτα ακυρώθηκε, αλλά οι περιστρεφόμενοι προβολείς θα προσφέρουν σίγουρα χρήσιμη επιπλέον ορατότητα τη νύχτα.


Οι περιστεφόμενοι (cornering) προβολείς έγιναν εφικτοί στη μοτοσικλέτα χάρη στην εξέλιξη της τεχνολογίας. Η νέα μονάδα ΙΜU της Bosch μπορεί να λαμβάνει υπόψη την κλίση της μοτοσικλέτας και να δίνει τις κατάλληλες εντολές.


Ο συνεπιβάτης έχει λίγο περισσότερο χώρο και ξανασχεδιασμένες χειρολαβές. Αν η κατανάλωση είναι βελτιωμένη, όπως ισχυρίζεται η Ducati τότε το 20λιτρο ρεζερβουάρ θα πρέπει να προσφέρει αυτονομία της τάξης των 250km και παραπάνω.


Οι αλλαγές που έχουν στόχο τη βελτίωση της απόδοσης στο χώμα περιλαμβάνουν έναν μεγαλύτερο πίσω δίσκο, διαμέτρου 265mm, το λεπτότερο ρεζερβουάρ που βοηθά εργονομικά τον αναβάτη όταν στέκεται στα μαρσπιέ. Η μικρή μειοψηφία από αναβάτες Ducati Multistrada που πάνε στο χώμα θα χαρούν να μάθουν ότι η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί λίγο στα 180mm, αν και καλό θα ήταν να βάλουν την ποδιά κινητήρα που περιλαμβάνεται στο Enduro Pack πακέτο αξεσουάρ.


Τέσσερα πακέτα αξεσουάρ


Η Ducati έχει ομαδοποιήσει τα κυρίως αξεσουάρ της σε τέσσερα πακέτα, ένα για κάθε mode της μοτοσικλέτας. Ολα τα Ducati Multistrada 1200S της παρουσίασης είχαν το Touring Pack με αρκετά μεγάλες, αν και λίγο περίεργες στο άνοιγμά τους πλαϊνές βαλίτσες, θερμαινόμενα γκριπ και κεντρικό σταντ. Μερικοί αναβάτες είπαν ότι το κεντρικό σταντ έβρισκε στο αριστερό τους πόδι, (γνωστό ζήτημα στα Multistrada και από παλιά) αν και εγώ δεν το παρατήρησα – κάτι παρόμοιο έχει εκφραστεί και για τα μπράτσα των μαρσπιέ στα Monster, που κι αυτό δεν έχω παρατηρήσει.


Τέσσερις χάρτες, τέσσερις χαρακτήρες, τέσσερα μοντέλα εξοπλισμού: Ducati Multistrada 1200 με εξοπλισμό Touring Pack.


Το Enduro Pack περιλαμβάνει την ποδιά του κινητήρα και προβολάκια συν μερικά εξαρτήματα από την Touratech: κάγκελα, προστατευτικό ψυγείου, μαρσπιέ off road και μεγαλύτερης επιφάνειας βάση το κάτω μέρος του πλάγιου σταντ. (Θα ήταν πάντως χρήσιμο να υπάρχει κι ένα ζευγάρι πιο στιβαρές ακτινωτές ζάντες στα αξεσουάρ).


Το Sport Pack περιλαμβάνει τη street-legal εξάτμιση της Termignoni, carbon φτερό εμπρός και καπάκια δοχείων υγρών φρένου και συμπλέκτη από billet αλουμίνιο.


Το Urban Pack βασικά είναι έξυπνες αποσκευές: ένα top-box με χώρο για δύο full-face κράνη, κι ένα ημίσκληρο tank bag που περιλαμβάνει παράθυρο για smartphone window κι ένα USB hub που παίρνει ρεύμα από έναν από τους δύο 12V ρευματοδότες της μοτοσικλέτας. (Το Multistrada διαθέτει έτοιμη καλωδίωση για το Ducati Multimedia System που προσφέρει συνδεσιμότητα του smartphone μέσω Bluetooth. Η έκδοση D-air θα συνδέεται ασύρματα με την ένδυση αερόσακο, Dainese D-air.)


Η μεγάλη ποικιλία των αξεσουάρ –που μπορούν να τοποθετηθούν και όλα μαζί- υπογραμμίζει το πόσο πολυχρηστική μοτοσικλέτα είναι το Ducati Multistrada 1200.


Εντυπωσιακότερο παρά ποτέ


Από την παρουσίασή του το Ducati Multistrada 1200 ήταν βασικά το sport tourer της Ducati. Αν μη τι άλλο, αυτή η νέα έκδοση το σπρώχνει λίγο περισσότερο προς το touring άκρο του φάσματος χρήσεών της, με αυτή τη μεγάλη προσπάθεια να βελτιωθεί η απόδοση στις χαμηλές στροφές, ίσως με συνέπεια μια κάποια τραχύτητα όταν οδηγείται γρήγορα.


Αλλά ιδιαίτερα το Ducati Multistrada 1200S στρίβει και φρενάρει πολύ καλύτερα από τον προκάτοχό του. Και παρά το ότι δεν είναι τέλειο, το all round της Ducati είναι εντυπωσιακότερο παρά ποτέ: ωραίο, γρήγορο και με πιο γλυκό χαρακτήρα για τουριστική ή χρήση πόλης. Η αναβάθμιση αυτή έγινε στο σωστό χρόνο, με την επιτυχία του Ducati Multistrada 1200 να έχει εμπνεύσει μια νέα ομάδα ικανών ανταγωνιστικών. Σίγουρα είναι έτοιμη να τους αντιμετωπίσει.


Federico Sabbioni, Project Leader του Ducati Multistrada


Federico Sabbioni«Ο σημαντικότερος στόχος μας ήταν να κάνουμε ένα βήμα παραπέρα ως προς τη χρηστικότητα, όσο αφορά τη συμπεριφορά του κινητήρα. Η ιδέα ήταν να βελτιώσουμε τις επιδόσεις του κινητήρα στις χαμηλές στροφές, με μικρό φορτίο, αυξάνοντας τον παράγοντα διασκέδαση με τη μοτοσικλέτα όταν οδηγείς χαλαρά στη κίνηση της πόλης – εκεί που δεν χρειάζεσαι τη δύναμη αλλά μια ωραία ροπή που να αποδίδεται με ομαλό τρόπο.


Θέλαμε να βελτιώσουμε την τουριστική χρήση επειδή αυτή είναι η μοτοσικλέτα από τη γκάμα των μοντέλων μας, που προσφέρουμε σ’ αυτού του είδους τον αναβάτη, άρα πρέπει να δώσουμε τη δέουσα προσοχή. Ταυτόχρονα όμως πρέπει να παραμείνει ένα Ducati, άρα πρέπει να είναι η μοτοσικλέτα με τις καλύτερες επιδόσεις σ’ αυτόν τον τομέα. Γι’ αυτό αποφασίσαμε να διατηρήσουμε τον εμπρός τροχό των 17in, ώστε να διατηρήσουμε την καταπληκτική οδική συμπεριφορά και τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Επίσης αυξήσαμε τη μέγιστη ισχύ από τους 150 στους 160 ίππους. Αυτά δεν ήταν τα σημαντικότερα τμήματα του project, αλλά προσπαθήσαμε να μεταθέσουμε τα όρια ακόμη παραπέρα προς κάθε κατεύθυνση.


Όσον αφορά το δισταγμό που νιώσατε, έχουν καλιμπράρει την χαμηλή περιοχή λειτουργίας του γκαζιού να είναι πολύ ομαλή, και προσπαθήσαμε να προσαρμόσουμε τα traction και wheelie control για να ταιριάζουν. Μπορεί να τα κάναμε λίγο πιο συντηρητικά σε σχέση με το παρελθόν ώστε ο κινητήρας να έχει ομαλή λειτουργία. Κυρίως αν είσαι στο Touring ή στο Urban mode, η μοτοσικλέτα υποθέτει ότι απολαμβάνεις το τοπίο και δεν οδηγείς γρήγορα, επειδή αν το έκανες, θα ήσουν στο Sport mode. Μπορείς όμως να προσαρμόσεις το Touring mode όπως το θέλεις. Είναι προσωπική επιλογή.


Αυτή η έκδοση του Skyhook έχει το πλεονέκτημα σε σχέση με την παλιά, ειδικά στα σικέιν. Σε μια αλληλουχία στροφών μπορείς να πλαγιάσεις τη μοτοσικλέτα από τη μία πλευρά στην άλλη και να παράγεις κάθετη επιτάχυνση. Το παλιό Skyhook μπορεί να νομίσει ότι αυτό οφείλεται σε ανωμαλίες της ασφάλτου, κι έτσι μπορεί να επέμβει στην απόσβεση για να αποτρέψει κουνήματα της μοτοσικλέτας, αλλά αυτό δεν αντιστοιχεί στην πραγματική κατάσταση. Το νέο Skyhook με αισθητήρα κλίσης αναγνωρίζει ότι η μοτοσικλέτα γέρνει από τα δεξιά στα αριστερά και μετά πάλι στα δεξιά και κρατά την απόσβεση στο σωστό επίπεδο, όπως θα έκανε και αν ήταν στο μέσον της στροφής».