Yamaha YZF-R6

yamaha-yzf-r6

Την Αμερική διάλεξε η Yamaha για να παρουσιάσει το νέο της supersport μοντέλο και συγκεκριμένα την AIMexpo (American International Motorcycle Expo). Το νέο Yamaha YZF-R6 ακολουθεί κατά πόδας το design του Yamaha YZF-R1 και διαθέτει παρόμοια ηλεκτρονικά. Δεν ανακοινώθηκε η ισχύς και η ροπή του ακόμη (το παλιό απέδιδε 129hp/ 14.500rpm, ίσως το νούμερο αυτό να μην αλλάξει).

Το νέο Yamaha YZF-R6 διαθέτει traction control που μπορεί να απενεργοποιηθεί και είναι επίσης ρυθμιζόμενο σε 6 επίπεδα. Διαθέτει επίσης quickshifter το οποίο λειτουργεί μόνο στα ανεβάσματα και συμπλέκτη ολίσθησης για την αποτροπή μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού στα κατεβάσματα.

Το υποπλαίσιο είναι λεπτότερο κατά 20mm στο εμπρός μέρος σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και μάλιστα είναι φτιαγμένο από μαγνήσιο. Εκτός από το πλεονέκτημα σε βάρος, ο αναβάτης μπορεί να επωφεληθεί από τη λεπτότερη σιλουέτα της μοτοσικλέτας για να κρυφτεί πίσω από το φέριγνκ πιο αποτελεσματικά και να βελτιώσει έτσι την αεροδυναμική.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι αλουμινένιο (αντί για χαλύβδινο) πράγμα που βοηθά κι αυτό στη μείωση του βάρους, ενώ το σχήμα του δίνει καλό πιάσιμο στο γόνατα (έτσι λέει τουλάχιστον η ανακοίνωση της Yamaha).

Το φέρινγκ είναι καινούργιο με νέα ζελατίνα και σύμφωνα με την Yamaha η αεροδυναμική της νέας μοτοσικλέτας είναι βελτιωμένη σε σχέση με την προηγούμενη. Τα φλασάκια είναι ενσωματωμένα στους καθρέφτες για να μην δημιουργούνται στροβιλισμοί, ενώ οι προβολείς είναι LED όπως του ξέρουμε από το R1.

Καινούργιες είναι οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της KYB με μεγαλύτερη διάμετρο καλαμιών στα 43mm από 41mm (δεν είδα πουθενά να γίνεται λόγος για σπέσιαλ μοντέλο με semi-active αναρτήσεις).

Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα προφανώς προορίζεται για εκείνους τους οδηγούς που έχουν τεράστια οικονομική άνεση για να την αγοράσουν, επειδή πολύ απλά είναι εξαιρετικά ακριβή, αφού με τα ίδια χρήματα μπορείς κάλλιστα να αγοράσεις ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο τύπου SUV που δεν θα σε προδώσει σε καμία δύσκολη καιρική συνθήκη. 

Ωστόσο, όπως και να έχει το πράγμα, η εμπειρία που σου δίνει μία μοτοσικλέτα δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο όχημα,, ακόμη και αν είσαι εμφανώς προκατειλημμένος και προτιμάς τα τετράτροχα οχήματα, για την υποτιθέμενη περισσότερη ασφάλεια που παρέχουν στους επιβάτες τους.